تلخی عشق

سلام این شعربه دلیل طولانی بودن توشب شعرتاییدنشد.ازطولانی بودنش واقعا عذر میخوام ولی ارزش یه بارخوندنو داره  

 تلخی عشق

بگویم من زعشقم ای عزیزان               زعشقی که دلم راکرده ویران 

زروزی که بدیدم چشم وابرو                  شدم دیوانه ی آن خلق آن خو 

شدم دیوانه ی حسن و کمالش            ندانستم که افتادم به دامش 

سرراهش برفتم هرروز هرشب              شدم بیمار عشقشُکرده  ام تب 

ولی هرگزندانستم که اوهم                  زاین حال پریشانم خوردغم 

دگرکاروگذارم گشته بوداو                      ولی هرگزنکرداوسوی من رو 

بگفتنددوستانم بامن زار                       چه گشته تانیایی برسرکار 

بگفتم کاردیگرکرده ام پیش                   شدم دیوانه ومجنون و درویش 

نخواهم من زدنیاچیزدیگر                      به جزبودن به پیش یار ودلبر 

بگفتنددوستان دیوانه هستی               ویاگویی اراجیفت زمستی 

بگفتم سوی آنان بادلی خون                شدم ازمستی ام من تازه بیرون 

دگرعاقل بگشتم من به دنیا                  که گویم با عزیزم سوی من آ 

بگفتم رازدل بامادرخویش                     که شایدهمدمم چاره کندپیش 

بگفتامادرپیرم به سویم                        کزین معشوق زیبایم چه جویم 

بگفتم من زاوخواهم همی او                 بخواهم روزوشب پهلوبه پهلو 

بگفت مجنون هستی یاکه فرهاد           بروبچه بسوزانُ عشق برباد 

برفتم زاروحیران ازسرایم                      ندانستم به کی گویم ثنایم 

بگفتم باخودم روخود به سویش             مگرهستی تودشمن یاعدویش 

برفتم بادل زاروپریشان                          به اندوه به آه ودیده گریان 

چوگفتم رازدل بادلبرخویش                    بزداوبرسرم بادسته ی تیش 

بشدجاری زرویم خون عشقم                ندانستم دلیل ضربه ی غم 

نزدباتیشه اوفرق سرم را                       بکرداوآتشش برقلب من جا 

خداونداچه بوده اشتباهم                      که سهم من زاین دنیابودغم 

چه بدکردم به حقش من به عمرم          که داده اوبه من اندوه وماتم 

خدایامن دلم بااوکه تنگ است               ولی دل درعزیزم تکه سنگ است 

چرابامن بدارداوسرجنگ؟                      چرادرسینه اش هست جای دل سنگ؟ 

دگرعشقی نگیرم من به دنیا                چراچون که زدنیا میخوری پا 

به جزعشق خداوندت چه عشق است   که عهدش رابه دنیاباشمابست 

که گراورابجوییدودگربس                       دگرلازم نباشدبردگرکس 

کسی که قدر من رااونداند                   همان بهتر که خودتنهابماند 

امیدوارم که خسته نشده باشید! ‌

نظرات 5 + ارسال نظر
امین(اتاق عمل ۸۹) چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:31 ب.ظ http://stnkums89.blogsky.com

سلام مصطفی جان
میگم مطمئنی برا طولانی بودنش تایید نشده؟
قشنگ بود عزیز

آره حدست درسته .مرسی

یعقوبی پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:11 ق.ظ

منم فکر میکنم مشکل از طولانی بودنش نبوده!!!

آره مشکل از طولانی بودش نبوده ولی ...

fahim یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:22 ب.ظ

ولی هرگزندانستم که اوهم زاین حال پریشانم خوردغم
این بیت خیلی قشنگ بود...
پس شمام شاعر بودید به هر حال موفق باشید

آره یه جورایی شاعرم ولی نه درحدبالا.میخوام یه کم ازاین جورشعرابذارم چطوره؟
ممنون که به من امیددادین به هرحال ازتون متشکرم.

شیما جمعه 4 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:53 ب.ظ http://nursing89bojnord.blogsky.com

استعداد بالایی داری؛تحسین برانگیزه!!!
مطمئنم اونایی که این شعر زیباو البته طولانی رو تایید نکردن خییییییییییلی پشیمون شدن از این کارشون یقین دارم که در آینده شاعر بزرگی خواهی شد.
موفق باشی

ممنون ازتون .میخوام این شعراروگسترش بدم البته بایه کم فرصت

hasti دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:17 ب.ظ http://hasti04799.blogfa.com

قشنک بود عزیزم از این شعرا زیاد بکو خوشحال میشم ب ما سر بزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد