از عشق تو لیلی...........رفتم زیر تریلی(واسه گریسکاری)

    ---------------
    جاده هم با امتدادش مثل بخت من سیاه هست

    ---------------
    zoor nazan farsi neveshte

    ---------------
    دلم دادم بری باهاش حال کنی
    نکه بری جیگرکی بازکنی!!

    ---------------
    در قمار زندگی عاقبت ما باختیم
    بسکه تکخال محبت بر زمین انداختیم

    ---------------
    در بیابانها اگر صد سال سرگردان شوم
    به از انکه در وطن محتاج نامردان شوم

    ---------------
    ما را به ناز نازفروشان نیاز نیست
    نازیم به ناز کسی که ننازد به ناز خویش

    ---------------
    کاش زندگی هم دنده عقب داشت

    ---------------

    مادر: انتهای طاقت

     

    ---------------

     

     خوشگلی بانمکی یک رخ زیبا داری
    بی جهت نیست که در کنج دلم جا داری

    ---------------
    اگه می تونی این تابلو رو بخونی یعنی فاصلت خیلی کمه فاصله رو رعایت کن

    ---------------
    گشتم نبود ............نگرد نیست

    ---------------
    سر پایینی برنده سر بالایی شرمنده

    ---------------
    بر دریچه قلبم نوشتم..ورود عشق ممنوع.
    اما عشق دنده عقب وارد شد!

    ---------------
    بوق نزنید رانده خواب است

     

    ----------------

     

    حسنی به مکتب نمیرفت باباش گذاشت کمک شوفری

    ---------------
    احتیاط کن التماس نکن

    ---------------
    سلامم را جوابی ده
    که در شهر تو مهمانم

    ---------------
    در دست علم دارم
    زرین قلم دارم
    نزدیک تو نیستم
    از دور سلام دارم

    ---------------

    مزن دست به گل حسرت
    که رنگش زرد می گردد
    پشیمان می شود مردی
    که با نامرد می گردد

     

    ---------------

     

    تیغ بران گر به دستت داد روزگار
    هر چه می خواهی بکن اما نبر نان کسی

    ---------------
    دریای غم ساحل ندارد...

    ---------------
    حالا سبقت گرفتی بعدش چی؟...

     

    ----------------

     

    گر به هستی برسی مست نگردی مردی
    گر به نیستی برسی سست نگردی مردی

    ----------------

    اگه زمونه نامهربونه تو مهربون باش
    اگه افتاب میسوزونه تو سایبون باش

     -------------

    کاش زندگی دنده عقب داشت!!!!!

    -------------
    منمشتعلعشقعلیمچهکنم

    ---------------
    نورپایین ، نشانه شعوربالاست

    -------------
    بوق نزن شاگردم خوابه

    -------------

    دانی که چرا راز نهان با تو نگفتم طوطی صفتی طاقت اسرار نداری

    -------------------

    رفیق بی کلک مادر...

    ----------------


    کار صد عیسی کند یک یا علی

    ------------------

    بر دریچه قلبم نوشتم..ورود عشق ممنوع.
    اما عشق دنده عقب وارد شد!

    ---------------------
    اینم پشت یه تراکتور نوشته بود :
    کی به کیه ؟ منم پرایدم

    --------------------

    100 بار بدی کردی و دیدی ثمرش را ...
    خوبی چه بدی داشت که یک بار نکردی

    ---------------

    رادیات عشق من از بهر تو آمد به جوش..........گر نداری باورم بنگر به روی آمپرم

    ------------------

    اشکالی نداره منم یه روز بزرگ میشم (پشته یه مینی بوس بود)

    --------------------

    قربان وجودت که وجودم ز وجود تو به وجود آمد مادر

    -----------------

    همه شب بر آستانت شده کار من گدایی
    به خدا که این گدایی ندهم به پادشاهی

    -----------------

    تو را من چشم در راهم

    ----------------

    دلم را آهنی کردم مبادا عاشقت گردد
    ندانستم توی ظالم دلی آهن ربا داری

    ------------------

    نیش دوست از نیش عقرب بدتر است پس بزن عقرب که دردش کمتر است

    ---------------------

    شکسته دلت را به بازار خدا ببر خدا خود بهای شکسته دلان است

    --------------------------