در جواب شعر "کوچه" اقای مشیری

بی تو طوفان زده ی دشت جنونم 

صید افتاده به خونم 

تو چه سان می گذری غافل از اندوه درونم؟ 

بی من از کوچه گذر کردی و رفتی 

بی من از شهر سفر کردی و رفتی 

قطره ای اشک درخشید به چشمان سیاهم 

تا خم کوچه به دنبال تو لغزید نگاهم 

تو ندیدی. 

نگهت هیچ نیفتاد به راهی که گذشتی 

چون در خانه ببستم، 

دگر از پای نشستم 

گوییا زلزله امد، 

گوییا خانه فرو ریخت سر من 

بی تو من در همه ی شهر غریبم 

بی تو کس نشود از این دل بشکسته صدایی 

برنخیزد دگر از مرغک پربسته نوایی 

تو همه بود و نبودی  

تو همه شعر و سرودی 

چه گریزی ز بر من؟ 

که ز کویت نگریزم 

گر بمیرم ز غم دل، 

به تو هرگز نستیزم 

من ویک لحظه جدایی؟ 

نتوانم نتوانم 

بی تو من زنده نمانم.....

نظرات 4 + ارسال نظر
آی سودا چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:38 ب.ظ

سلام فهیمه جون
خیلی از خوندن این شعر لذت بردم ممنون راستی شاعرش رو میدونی؟

سلام...
نوش جونت آی سودا جون
متاسفانه نمیدونم شاعرش کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:36 ب.ظ

واااااااااااااااااااااااااای خدای من چه پروانه ای!!!!!!!!!!!!!!

مخسی

mostafa دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:23 ب.ظ

خیلی باحال بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

یعقوبی شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:17 ب.ظ

طبق معمول طولانی بود اما به خوندنش واقعا میارزید مرسی عزیزم

خسته نباشی مریم جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد